My FoLLoWeRs

Tuesday, February 22, 2011

Penatnye.....

Assalamualaikum...
Have a nice day for all my reader..


Dah brape ari dah aku x update entry baru... Xsempat aku nak wat... Mana xnye... Busy ngan kelas... Meeting persatuan lagi... Huh!! Penat giler la... Malam nie aku try update jgak... Lagipun esok aku xde kelas... Hanya ade 2 meeting persatuan jew... Meeting persatuan Jawatankuasa Pembangunan Insan (JAPI) ngan Kor Jurulatih Pelajar (KJP) kat tempat aku study sekarang... Nie pun aku masuk 1 persatuan... Kawan2 aku offer aku masuk Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS)... Aku memang suka aktifkan diri aku... Bila lagi... Tahun depan aku dah abis study... So, masa nie la kena tonjolkan diri masuk persatuan2... Tapi aku jadi ajk jew dalam japi, yang lain 2 jadi ahli... Tapi still busy jgak.. Coz pas nie ade program baru yang akan wat bulan nie ngan bulan depan... 2 la kan.. Kalau dah jadi student terpaksa la accept semua nie.. Memang penat... 

Semalam memang betul2 aku xlarat... Kelas aku dari pagi sampai petang... Pas 2 meeting persatuan... Balik umah letak jew beg keluar balik... Pergi beli barang dapur ngan twin aku... Balik umah dah maghrib... Lepas jew mandi ngan sembahyang... Terus aku terlena... Cam kena ketuk jew kepala aku nie... Mata plak cam kena gam jew... Melekat xboleh nak buka..hahaha... Xsedar diri aku sampai pukul 12 tengahmalam baru aku terjaga balik... 2 pun coz aku dah lapar gilerrr2... Terlupa aku nak makan... Sampai tahap 2 la punyer letih... Makan pun aku dah xingat... Jaga2 perut berbunyi2... Pedih pun ade... huhuhu... Ape lagi aku melantak la ape yang patut... Roti... Megi... Keropok... Aku malas la nak makan nasi dah pukul berape dah masa 2... Orang lain semua dah tido kot... Aku jew yang kelaparan... Dah macam zombie dah aku masa 2...hahaha...

Tapi kan... Aku teringat balik masa aku keluar untuk keluarkan duit kat Melaka Sentral 2 ade peristiwa lucu yang agak bengong la... Yang xboleh aku lupa... Korang nak tau x??? Aku nak tergelak kat sorang makyah nie... Dah la seksi lagi seksa... Pakai baju plak... MasyaAllah... Ketat giler... Sampai nampak bentuk badan... Dye xkisah pun walaupun dikelilingi lelaki2 yang agak xsenonoh la.. Mesti dye seronok giler masa 2... dapat perhatian la kata kan... Menyampah plak aku tengok... Tapi makyah nie wat aku ngan twin aku terkejut bila aku tengok dye pakai baju cam 2... Dah la dye ade dada yang agak montok... Dah sebijik cam pompuan dah... Tapi yang mengelikan aku bila dye xpakai coli sampai nampak dye punyer "puting"... Sungguh memalukan... Ngan dye jalan lemah gemalai... Aku betul2 xsangka makyah 2 wat cam 2.. Wat malu kaum pompuan yang tengok... Agak2 la kalau nak jadi pompuan pun pakai la baju 2 elok ckit... Aduhai... Ape nak jadi ngan orang zaman sekarang... Pening kepala aku tengok cam 2... Geli aku... Ko fikir ko lawa???? Kalau nenek aku hidup lagi... Aku rasa nenek aku lagi lawa la... huhuhu.... Ok la ek.. Mengutuk orang jew aku nie...huhuhu.... Cakap panjang2 pun merapu jew... Bak kata penasihat persatuan aku la...hahaha...

2 comments:

Lucu said...

Bukan memalukan kaum pompuan, tp kaum laki la...haha..Entahla dengan sikap si mak nyah ni...

Ieda_ishida said...

sama la... dye jd pompuan 2.. tunjuk dada cam 2.. ingat pompuan xmalu ke???huhuhu...