My FoLLoWeRs

Thursday, November 25, 2010

My Happy Family....

HaLoooooo..............


Bahagia kan family nie...

Keluarga bahagia hidup ceria... Betul kan?? Semua orang ade keluarga masing2... Ade ayah, mak, kakak, abang dan adik2... Bahagia bila dpt kumpul bersama2... Begitu jgak aku... Seronok rasanye dapat jumpa mereka semua... Dapat share cite dan dengar cite masing2, gurau senda, usik2 mengusik memang xlari la kalau kami adik beradik dah jumpa sekali... Makan sama2 sambil rebut2 makan.. Lawan sape yang makan banyak pun ade... hahahaaha.... Al-maklum la.. Aku kan dok di merantau kat Melaka nie.. Jarang sekali dapat jumpa family.... Dapat kembali silaturahim antara adik beradik aku yang masing2nye busy ngan kerjaya, family, anak2 diorang, pas 2 busy ngan study cam aku...

 Nie salah satu happy family jgak nie...hihihi...

Kak Intan, Ani, Aku... Mak ngan Along...

 
Abang bersama isterinye...
 
 Angah ngan anaknye (Daniel)
 
Walaupun ayah dah lama pergi meninggalkan kami di sini...( meninggal dunia semasa aku darjah 5 lagi...) huhuhu.... ='(  tapi aku tetap bersyukur sebab masih ade mak, abang ngan kakak yang dapat bantu aku kalau ade ape2 yang aku perlukan dan tempat aku mengadu dan tumpang kasih sayang mereka... Hidupku bertambah seronok dengan kehadiran anak2 buahku yang semakin membesar... Dengan gelagat yang mencuit hati... Besa la kan budak2... Ade saje perangai diorang yang boleh memeningkan kepala kami 1 family... Riuh 1 rumah... Curi perhatian la konon... Ikat baru taw..hahaha... Kejam plak makcik nie...hihihi...

Anak buah aku yang baru... Nur Aina Fitriyah

Anak buah jgak nie (Iera ngan Daniel) Adik beradik yang comey...

Aini dan Ieda... Sama x muka kami??? Kami lah K.E.M.B.A.R...
Ramai kawan2 aku tanya seronok x ade kembar??? Mestilah best kan ade peneman aku setiap ari... Walaupun kadang2 gaduh selisih faham 2 besa la.. Adik beradik katakan... Aku bersyukur ade kembar yang boleh kongsi problem sama2, wat keja sama2, keluar jalan pun sama, pergi kolej pun sama2... Boleh kata ape saje yang aku wat mesti sama2 ngan kembar aku yang setia di sisi aku... Saling menjaga dijagai, nasihat menasihati, memahami diri aku.... Walaupun "perang mulut" selalunye berlaku...hihihi... Minat kami ade jgak la yang sama tapi xla semua.. Ckit2 ade la.... Ape2 pun "Thank Allah"... For everything.... I love my family...

 Nie la mak kesayangan aku... I love u mum...

No comments: