My FoLLoWeRs

Tuesday, November 23, 2010

HaLoooo....

SaLam...
Have a nice day my frenz...

This is my first blog... huhuhu... Baru je nak berjinak2 dalam menghasilkan blog sendiri... Asyik2 tengok blog orang jew.. Skrang tiba masa aku wat blog aku sendiri... Sekadar cite tentang diri aku ngan family dan kawan2, kisah2 suka duka dan ape yang berlaku disekeliling aku... Lagi 1 tempat luah perasaan.. Boleh kan3... Lagipun aku mula rasa tertarik menarik nak wat blog nie bila aku tengok my twin wat blog... Sukanye aku tengok dye wat blog... Sungguh asyikkkk.... Cayalah.... Kau lah sumber ilhamku... hahahahahaha... *gelak drakula... Biar aku introduce dulu diri nie.. Nama Norlida binti Jamil. Umur bru 22 tahun... muda lagi taw... Masih lagi study sebagai student Universiti Tun Abdul Razak (UniRazak) dalam jurusan Bachelor of Education (BEd) tapi kampus kat Kolej Yayasan Melaka International... Wah..!! Lepas  nie aku jadi cikgu.... cikgu Norlida.... hihihi... Study dah masuk sem 6 dah... Tapi lambat lagi la nak abis... Xpe2 aku akan terus study di sini sampai abis... Sampai aku dapat genggam segulung ijazah... Semangat sungguh aku nie... Lagipun aku nak buktikan pada family ngan kawan2 di luar sana yang aku mampu memburu impian aku selama nie... Tungguuuuuuuu.....!!!!

      Lepas abis study nanti aku jadi cikgu cam nie la...

Kawan2 aku panggil aku Ieda... tu kat kolej la.. Tapi panggilan manja aku yang family aku panggil len plak... Family aku panggil aku "Alice" ataupun "Ayie"... Entah ler nape tiba2 nama omputih tu... Maybe masa kecik2 dulu suka tengok cite cartoon "Alice in the Worderland" kot... hihihi... Yang jadi Ayie tu bukan pasal ape... Dulu masa kecik2 xreti sebut Alice jadi melekat la panggilan Ayie tu.. hahahaha.... Lagipun aku xkisah family aku nak panggil aku Alice ke Ayie ke, bagi aku sama je bunyi dye... hihihi... Kan3... Nak tau pasal aku x??? Aku nie manja la jgak orangnye... Besa la.. Aku kan adik... Anak bongsu dari 5 orang adik beradik... *Along, Angah, Abang, Ani... dan last sekali aku la.. hihihi.. Tapi xla manja sangat... Nanti orang kata mengada la plak budak nie.. huhuhuhu... Perangai yang agak giler2 ckit sebab aku suka sangat menyakat orang... Yang jadi mangsanye kawan2 sekelas aku la... Bleh kata dah jadi hobi la plak.. Kalau xmenyakat orang dalam sehari xsah...!!! Ala...suka2 je... Boring ler... Sori ye pada sape2 yang telah menjadi mangsaku... lalalalala.....=P Aku gurau2 manja jew ngan korang... Jangan simpan dalam hati... Bahaya... Kalau simpan dalam hati lama2 nanti meletup plak... hihihi...

Itulah serba sedikit tentang aku... Len kali aku cite lagi...ok...


No comments: