My FoLLoWeRs

Saturday, April 23, 2011

Kembali setelah lama menyepi...

Assalamualaikum...
Have a nice day for all my frenz and my reader..


Dah masuk 2 minggu dah aku xupdate blog aku... Terasa cam setahun lamanye xbuka blog...huhuhu... Rindu sangat nak menaip semula... Xaktif dah cam dulu.. Hmmm... Nak wat camne... Aku makin busy ckit ngan kelas pagi petang sampai xsempat nak wat entry baru... Lebih2 lagi aku slalu sangat demam, semput aku datang balik ngan perut aku slalu meragam... Sakit memanjang aku nie... Pening ngan assignment lagi... huhuhu... Wat exercise math lagi... Terkejar2 aku nak handle sume nie... Banyak sangat nak kena wat sejak aku start ambik major nie... Aku ambik major math untuk course aku.. Bakal jadi cikgu math la katakan.. hahaha... Kena la banyak study... Men kira2... Sampai kadang2 wat aku pening2 lalat...


Nak bagitau korang nie.. Minggu depan aku dah start final exam.. Start 25hb April sampai 5hb Mei... Lama kan... Lepas exam aku balik kampung... Bleh la aku rest kepala aku yang dah makin serabut nie.. Lama jgak aku xbalik kampung jumpa mak.. Rindunye... Rindu serindu rindunye... Aku balik kampung raya cina ari 2 jew... Cian kat mak aku.. Dok sorang2 kat sana... Harap2 mak aku ok jew kat sana.. Nanti aku balik sana, bleh la aku temankan mak aku pergi shopping, jalan2 pergi umah sedara mara wat ketupat (gosip daaa....) hahaha... Xlupa wat kawan2 aku yang dah ramai kawin... Aku nak balik jumpa korang sume.. Aku rindu sangat2 kat korang... Last kita jumpa time raya pose dulu... 

2 comments:

zati embong said...

betullah jat teka ida amik math eh?hihi

Ieda_ishida said...

a'ah... mmg pun...